Про нас

ПРО КОМПАНІЮ

МІСІЯ КОМПАНІЇ

Ми надаємо повний спектр послуг у галузі зв’язку, телекомунікацій та інформаційних технологій для операторів зв’язку, великих та початківців-провайдерів у регіонах України, корпоративних конгломератів, середнього та малого бізнесу, а також приватних осіб, забезпечуючи нашим клієнтам можливість успішного ведення бізнесу в сучасних умовах.

НАШЕ БАЧЕННЯ

​Ми прагнемо досягти поставлених завдань, враховуючи різноманітні інтереси всіх зацікавлених сторін.

КЛІЄНТАМ

​Ми реалізуємо передові рішення «під ключ»: ідея – втілення – супровід, використовуючи багаторічний досвід та сучасні технології.

ПАРТНЕРАМ

Разом з нашими партнерами ми створюємо взаємовигідний розвиток бізнесу, базуючись на довгостроковій співпраці та високій якості послуг.

СПІВРОБІТНИКАМ

​Наші люди мають можливість професійно розвиватися завдяки індивідуальному підходу, мотивуючим завданням та сучасними методами командоутворення.

СУСПІЛЬСТВУ

Ми розвиваємо і просуваємо початківців, проводячи різні освітні тренінги. Ми прагнемо бути корисними суспільству, підключаючи до послуги інтернет школи та інші освітні заклади по всій території України.

КАР’ЄРА

Якщо Ви маєте досвід роботи в телекомунікаційній галузі, енергійні та життєрадісні та бажаєте працювати в команді професіоналів, ми завжди будемо раді розглянути Вашу кандидатуру. Чекаємо на Ваше резюме за адресою: cv@eurotele.com.ua

Менеджер з продажу

Основні завдання:

  • розширення клієнтської бази (юр.особи)
  • телефонні переговори, ділове листування, організація та проведення переговорів
  • самостійний пошук та залучення нових клієнтів
  • обробка клієнтських заявок, що надходять за результатами проведення рекламних акцій
  • розробка, організація та проведення презентацій для клієнтів (підготовка комерційної інформації з ринку, виявлення конкурентних переваг)
  • опрацювання технічних умов підключення клієнтів (разом з технічним відділом)
  • розробка комерційних пропозицій (опрацювання фінансових умов угоди)
  • супровід клієнта на всіх етапах опрацювання угоди та укладання договору
  • інформаційно-консультаційна підтримка клієнтів, документальний супровід угод, ведення бази даних (внесення інформації, контроль етапів взаємодії з клієнтом, складання звітів)
Очікування від кандидата:

  • высшее образование
  • досвід активних продажів та ведення переговорів з клієнтами не менше 2-х років (досвід роботи у сфері телекомунікацій бажаний)
  • впевнене володіння ПК (MS Office, Internet)
  • розвинені комунікативні навички та ділова презентабельність, особистісна активність та гнучкість, лідерські якості та здатність знаходити нестандартні рішення

Умови:

  • оформлення відповідно до КЗпП
  • повний соцпакет
  • офіс – вул. Гайдара, 50
  • хороші умови праці, дружній колектив
  • заробітна плата обговорюється з успішним кандидатом за результатами співбесіди (оклад+%)
  • повна зайнятість, повний день

Фахівець з технічної підтримки

Основні завдання:

  • прийом дзвінків від клієнтів Замовника з вхідних ліній технічної підтримки (телефон, е-mail)
  • з’ясування та усунення пошкоджень на мережі, що призвели до звернення клієнта (в рамках компетенції та рівня допуску до управління технічними ресурсами)
  • інформування клієнта про хід усунення пошкоджень та збирання максимального обсягу інформації про проблему для подальшого використання при діагностиці та усуненні
  • прийом та отримання інформації від Замовника, необхідної для усунення пошкоджень
  • здійснення контролю за нормальною працездатністю мережі Замовника
Очікування від кандидата:

  • Вища (незакінчена вища) професійна технічна освіта
  • Практичні навички у галузі зв’язку

Умови:

  • оформлення відповідно до КЗпП
  • повний соцпакет
  • офіс – вул. Гайдара, 50
  • хороші умови праці, дружній колектив
  • заробітна плата обговорюється з успішним кандидатом за результатами співбесіди (оклад+%)